Sklep internetowy 4smyk.pl odpowiada jako sprzedawca względem Klienta według reguł określonych w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. nr 141, ,poz. 1176 ze zm.), zgodnie z którymi wszystkie towary objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową.
Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym 4smyk.pl może być reklamowana, zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi, jeżeli w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi, stwierdzona zostanie wada stanowiąca o jej niezgodności z umową.
Towar reklamowany należy odesłać na adres 4smyk.pl ul. Falista 16 44-213 Rybnik na koszt Klienta. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zostaną zwrócone po rozpatrzeniu reklamacji.
W przypadku uszkodzenia towaru przez Klienta koszty przesyłki pokrywa Klient.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu produktu oraz formularz reklamacji. Formularz reklamacyjny musi być wysłany z towarem oraz drogą elektroniczną na adres biuro@4smyk.pl. W formularzu powinno się znaleźć: imię i nazwisko, adres zgłaszającego, numer telefonu kontaktowego, numer zamówienia, data zgłoszenia reklamacji, data zakupu, data zauważenia wady, szczegółowy opis wady/uszkodzenia, okoliczności ujawnienia wady, roszczenia Kupującego (naprawa na koszt firmy, wymiana na nowy, zwrot gotówki), dane konta bankowego do zwrotu gotówki, oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem i zasadami reklamacji, podpis.
Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych licząc od dnia dostarczenia formularza reklamacyjnego wraz z opisem przyczyny reklamacji.
Wszelkie zwroty i przesyłki w przypadku zwrotu uszkodzonego, niekompletnego, niepełnowartościowego towaru wysyłane na koszt firmy 4smyk.pl nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.